Skip to main content

Výukové materiály

Metal processing

  • Přístup ke studijnímu materiálu: veřejně dostupné
  • Klíčová slova: CBL, ESP, tandem, metal processing
  • Stupeň vzdělání:
    • Stupeň vzdělání: odborné
    • střední škola
    • Gramotnost: jazyková
  • Předmět / obor:
    • Předmět / obor: cizí jazyk
  • Přílohy:
    • Typ obsahu TAG: materiál ke stažení
  • V jaké části materiálu lze nalézt obsah stěžejní pro projekt UčiTUL:

    Celý text.

  • Které kompetence podle metodiky KRAU 2024 materiál rozvíjí?: 1. Vyučované obory a jejich zprostředkování žákům a žákyním, 1.2 Didakticky zprostředkuji obsah vyučovaných oborů žákům a žákyním v souladu s jejich vzdělávacími potřebami., 2. Plánování, vedení a reflexe výuky, 2.3 Poznávám vzdělávací potřeby žáků, plánuji výuku, aby umožňovala aktivní zapojení a dosažení cílů., 2.4 Efektivně vedu výuku a v jejím průběhu zjišťuji míru porozumění žáků a žákyň a reaguji na jejich potřeby., 3. Prostředí pro učení, 3.1 Vytvářím bezpečné prostředí pro učení., 3.3 Zajišťuji vhodné uspořádání fyzického prostoru i digitálního prostředí, kde se učení odehrává., 5. Profesní spolupráce, 5.1 Spolupracuji s kolegy a kolegyněmi ve prospěch žáků a žákyň a společného profesního růstu., 6. Profesní sebepojetí, rozvoj, etika a duševní zdraví, 6.1 Systematicky pracuji na utváření svého sebepojetí v roli učitele či učitelky a na svém profesním rozvoji.
  • Informace k autorům:
    • Jméno autora : Iva Koutská, Afiliace autora: FP TUL, E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
    • Jméno autora : Ondřej Šádek, Afiliace autora: SUPŠ Turnov, E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • Licence:

ESP – Content-Based Learning

odborné, jazyková, střední škola, cizí jazyk, materiál ke stažení

  • Přečteno: 169

Living or Not Living

  • Přístup ke studijnímu materiálu: veřejně dostupné
  • Klíčová slova: přírodověda, CLIL, tandem
  • Stupeň vzdělání:
    • Stupeň vzdělání: základní
    • 1. až 3. ročník ZŠ
    • Gramotnost: jazyková
  • Předmět / obor:
    • Předmět / obor: cizí jazyk
  • Přílohy:
    • Typ obsahu TAG: materiál ke stažení
  • V jaké části materiálu lze nalézt obsah stěžejní pro projekt UčiTUL:

    Celý text (a video)

  • Které kompetence podle metodiky KRAU 2024 materiál rozvíjí?: 1. Vyučované obory a jejich zprostředkování žákům a žákyním, 1.2 Didakticky zprostředkuji obsah vyučovaných oborů žákům a žákyním v souladu s jejich vzdělávacími potřebami., 2. Plánování, vedení a reflexe výuky, 2.3 Poznávám vzdělávací potřeby žáků, plánuji výuku, aby umožňovala aktivní zapojení a dosažení cílů., 3. Prostředí pro učení, 3.1 Vytvářím bezpečné prostředí pro učení., 3.3 Zajišťuji vhodné uspořádání fyzického prostoru i digitálního prostředí, kde se učení odehrává., 5. Profesní spolupráce, 5.1 Spolupracuji s kolegy a kolegyněmi ve prospěch žáků a žákyň a společného profesního růstu., 6. Profesní sebepojetí, rozvoj, etika a duševní zdraví, 6.1 Systematicky pracuji na utváření svého sebepojetí v roli učitele či učitelky a na svém profesním rozvoji.
  • Lokální videa:
  • Informace k autorům:
    • Jméno autora : Iva Koutská, Afiliace autora: FP TUL, E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
    • Jméno autora : Iva Votrubcová, Afiliace autora: ZŠ Lesní, E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • Licence:

CLILová výuka přírodovědy na prvním stupni ZŠ

základní, jazyková, první až třetí ZŠ, cizí jazyk, materiál ke stažení

  • Přečteno: 171

Wellerman – Sea Shanty Listening Activity (Tandem Teaching)

  • Přístup ke studijnímu materiálu: veřejně dostupné
  • Klíčová slova: píseň, poslech, tandem
  • Stupeň vzdělání:
    • Stupeň vzdělání: základní
    • 6. až 7. ročník ZŠ
    • Gramotnost: jazyková
  • Předmět / obor:
    • Předmět / obor: cizí jazyk
  • Přílohy:
    • Typ obsahu TAG: materiál ke stažení
  • V jaké části materiálu lze nalézt obsah stěžejní pro projekt UčiTUL:

    Celý text 

  • Které kompetence podle metodiky KRAU 2024 materiál rozvíjí?: 1. Vyučované obory a jejich zprostředkování žákům a žákyním, 1.2 Didakticky zprostředkuji obsah vyučovaných oborů žákům a žákyním v souladu s jejich vzdělávacími potřebami., 2.3 Poznávám vzdělávací potřeby žáků, plánuji výuku, aby umožňovala aktivní zapojení a dosažení cílů., 2.4 Efektivně vedu výuku a v jejím průběhu zjišťuji míru porozumění žáků a žákyň a reaguji na jejich potřeby., 3. Prostředí pro učení, 3.1 Vytvářím bezpečné prostředí pro učení., 3.3 Zajišťuji vhodné uspořádání fyzického prostoru i digitálního prostředí, kde se učení odehrává., 5. Profesní spolupráce, 5.1 Spolupracuji s kolegy a kolegyněmi ve prospěch žáků a žákyň a společného profesního růstu., 6. Profesní sebepojetí, rozvoj, etika a duševní zdraví, 6.1 Systematicky pracuji na utváření svého sebepojetí v roli učitele či učitelky a na svém profesním rozvoji.
  • Informace k autorům:
    • Jméno autora : Iva Koutská, Afiliace autora: FP TUL, E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
    • Jméno autora : Jaroslav Komberec, Afiliace autora: ZŠ Švermova, E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • Licence:

Použití písně Wellerman pro rozvoj poslechu s porozuměním

základní, jazyková, 6. až 7. ročník ZŠ, cizí jazyk, materiál ke stažení

  • Přečteno: 182